GT. Titleistin vuosien kehitystyön tuloksena uuden GT malliston ensimmäiset mallit julkaistiin viime syksynä. Tulevaa pelikautta ajatellen sarja täydentyi GT1 puumailoilla sekä GT sarjan hybrideillä. Ulkonäkö, tuntuma ja osumaääni ovat taattua Titleistiä. Anteeksiantavuutta on saatu kehitettyä enemmän edellisiin malleihin verrattuna. Viime syksynä GT puiden suosio oli valtava eikä ole mitään syytä miksei trendi jatkuisi uusien mallien kohdalla.
Draiverit – GT1, GT2, GT3, GT4
Avainasemassa on kevyt ja saumaton thermoform, josta draiverin kruunu on valmistettu. Se on erittäin kevyt ja kestävä materiaali, joten painoa on pystytty laittamaan lavan muihin osiin. Lopputuloksena on Titleistin historian vauhdikkain draiveri!
- GT1 on kevyin GT sarjan lavoista. Sopii pelaajalle jolla maltillisempi mailanpään nopeus
- GT2:n lapa on takaosastaan hieman pidempi verrattuna GT3 malliin ja tuottaa enemmän korkeutta ja spinniä. Sopii useimmille pelaajille
- GT3:n lapa on kompaktimpi verrattuna GT2 malliin ja tuottaa vähemmän spinniä. Vauhdikkaasti lyövän draiveri valinta
- GT4 on vaihtoehdoista pienilapaisin ja suunnattu alhaisen tasoituksen pelaajille, jotka osuvat poikkeuksetta keskelle lapaa suurimmalla osalla lyönneistä
- Hinta 699 eur
Väyläpuut – GT1, GT2, GT3
Anteeksiantavuutta on saatu kehitettyä enemmän edellisiin malleihin verrattuna ja mikä tärkeintä pallon lentokaari on korkeampi mikä edesauttaa mittojen hallinnassa.
- GT1 anteeksiantava, korkea lentokaari, pelaajalle jolla maltillinen mailanpään nopeus
- GT2 tuottaa korkean lentoradan, vähäisen spinnin sekä ainutlaatuista anteeksiantavuutta
- GT3 tarjoaa hallittavuutta, kovaa pallon nopeutta sekä matalia spinnilukemia. Se on ihanteellinen valinta golffareille, jotka arvostavat äärimmäistä lyöntipituutta
- Hinta 379 eur
Hybridit – GT1, GT2, GT3
- GT1 mallina isolapaisin. Kevein malli, korkea lentokaari, helppo pelattava
- GT2 anteeksiantava, korkein MOI-arvo, yleisin malli
- GT3 mallina pienilapaisin, rautamailan pelituntuma
- ovh 359